Συμπεράσματα

 Με βάση τα δεδομένα που αναφέραμε παραπάνω είμαστε σε θέση να συμπεράνουμε, ότι η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές σε διάφορους τομείς και συγκεκριμένα στην εκπαίδευση του δημοτικού παγκοσμίως, με την εισαγωγή και εγκατάσταση του διαδικτύου στη διαδικασία της μάθησης. Έτσι, το διαδίκτυο διευκολύνει το ρόλο του δασκάλου και του μαθητή, ο οποίος είναι πλέον πιο συνεργάσιμος. Καθιστά τη διδασκαλία πιο ευχάριστη, ενώ σε καμία περίπτωση δεν αποκλείει το ρόλο του βιβλίου, απλώς τον συμπληρώνει.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στατιστικές έρευνες, στην Ελλάδα έχουν παρατηρηθεί τα εξής:
  • Το 22% των παιδιών στο δημοτικό σερφάρουν στο σχολείο.
  • Το 78% των παιδιών που φοιτούν στην Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού γνωρίζουν να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό υπολογιστή.
  • Το 49% μαθαίνουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο στο σχολείο.

Τα παραπάνω ποσοστά αποδεικνύουν τη μεγάλη απήχηση που έχει το διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια στα παιδιά του δημοτικού, ποσοστό το οποίο φαίνεται να αυξάνεται όλο και περισσότερο.